T-boly
Minek fizetne háromfelé? Amennyiben még árkedvezménnyel is hitegetik, úgy dönt a tájékozódni vágyó, hogy változtat pozícióján. Leül tehát az Internethez, és behívja szolgáltatójának honlapját. Ekkor éri az első meglepetés: mintha a kommunikációs cégnél nem is hallottak volna még a fogyasztóbarát működésről. Ügyetlenül komponált, nehezen áttekinthető és rosszul kezelhető lappal szembesül, ami rendre visszadobja próbálkozásait. Kemény másfél órájába kerül, mire rendelését végre elküldheti.
Néhány nap múlva csöng a telefonja. Kellemes női hang tudatja, hogy kérését nem tudják teljesíteni. A telefon és az Internet előfizetés módosításával semmi baj, a televíziós szerződés átalakítása viszont meghaladja a cég képességeit. Ahhoz személyesen kell bemenni. Egy kommunikációs szolgáltató képtelen az Internetes ügyintézésre? Sajnos, igen. Noha a televíziós műsorrészleg egyik leányvállalata, benső hálózatuk viszont akadozik. A megrendelő így elballaghat a legközelebbi (másik kerületbe áthelyezett) irodába, ahol sorszámot húzva türelmesen várakozhat, míg sorra kerül.
Kérése hallatán az ügyintézőnek elkerekedik a szeme, kis türelmet kér, majd felugrik és átviharzik a főnök irodájába. Azután telefonál. Többször is. Hangosan vitatkozik más ügyintézőkkel. A várakozó pedig unalmában a színes reklámok szlogenjeit böngészi: „tudás, szórakozás, kommunikáció határok nélkül”. Bőven jut ideje az olvasásra, mivel jó negyven percig húzódik a szerződéses ajánlat megalkotás. Összességében három óránál is többet veszteget arra, amit egyetlen klikkeléssel intézhetett volna el egy működőképes szervezetnél.